Můj přístup

11.08.2017

Mé početné zážitky z našeho zdravotnictví jako pacienta společně s mými zkušenostmi v roli pediatra mě přiměly zamyslet se nad přístupem lékařů k pacientům a pacientů ke svému tělu a vlastnímu zdraví. V mé praxi se proto snažím o u nás trochu nezvyklé přístupy k těm, kteří vyhledají moji pomoc.

Začala bych tím, co u mě určitě neočekávejte. Nejsem direktivní doktorka v bílém, která Vám nebo Vašim dětem v rychlosti a se zjevnou nechutí naordinuje to, co musíte a zakáže Vám to, co nesmíte. Po terapii dostanete pouze rady a doporučení. Jak moc se jimi poté budete řídit je čistě a pouze Vaše věc a Vaše zodpovědnost. Jedním ze základních pravidel, které uznávám, je totiž to, že každý je sám zodpovědný za své tělo a za vlastní zdraví a z toho vyplývá i vše ostatní.

Vše, co dělám, se děje ve velkém respektu k lidskému tělu a jeho dokonalosti. Věřím v jeho obrovskou moc uzdravení se, ale také v obrovskou sílu sebedestrukce. Proto se vždy celá terapie řídí individuálními potřebami každého jednotlivce.

Lékařské diagnózy pro mě mají pouze informativní charakter. Daleko větší váhu pro mě mají pocity Vás a Vašich dětí.

Velmi respektuji děti a věřím v jejich moudrost. Na rozdíl od nás dospělých totiž zatím zcela neztratily schopnost vnímat sami sebe a jsou ještě většinou propojeny s vlastním tělem.

Nechci, aby měly děti při mých terapiích strach. Vše se snažím uzpůsobit tak, aby se cítili co nejvíc v bezpečí. Prostředí, ve kterém terapie probíhají, je přizpůsobeno dětem a jejich potřebám.

V této mé práci vidím smysl. Našla jsem v ní totiž možnost, jak mohu s citem pomoci dětem a dospělým k radostnějšímu, zdravějšímu a bezbolestnému pohybu. Doufám, že je toto mé nadšení poznat i v mých terapiích :-).

© 2017 Zdravě v pohybu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky